Merivälja tee 1, Regati maja, 11911 Tallinn
Tel 606 22 14
finissage@finissage.ee
Avatud:
E - R 9:00 - 20:00
L 10:00 - 17:00

UUDIS EMS’i sõpradele!

Meil on hea meel teatada,et kohe kohe on Finissage Medical Spas algamas KATRIN VÄLI läbiviimisel EMS treeningud!

MIS ON EMS TREENING?

Personaaltreening koos Elektroonilise Lihaste Stimulatsiooniga (ingliskeelne lühend EMS ehk Electrical Muscle Simulation) on meetod, kus stimuleeritakse lihaseid kasutades selleks valutut elektrilist impulssi. Seda on arendatud juba üle 100 aasta kasutamiseks taastusravil pärast vigastusi ja haigusi lihaste normaalse liikumise taastamiseks. Tänaseks on EMS kohaldatud profispordi jaoks, aidates tava- ja tippsportlastel oma tulemusi parandada kiiremini kui jõusaalis treenides.

EMS treeningu ajal on aktiveeritud samaaegselt 90% inimese lihastest, nii pindmised kui sügavad lihaskihid.

KELLELE ON EMS MÕELDUD?

Kõigile, kellel on:

  • tselluliit
  • ülekaal
  • stress
  • lõtvunud näonahk
  • selja- ja lihasevalud

Ühtlasi ka kõigile, kes:

  • soovivad keha vormida ja lihaseid kasvatada
  • kes vajavad taastusravi

Samuti sobib treening ideaalselt naistele peale sünnitamist.

MIS ON EMS TREENINGU PLUSSID?

  • Üks treening kestab vaid 20min.
  • Tule kaks kätt taskus, sest treeningvarustus, riided, käterätt ja proteiinijook on meie poolt.
  • Uuringud on tõestanud, et 20 minutit EMS treeningut annab parema tulemuse kui 180 (3 korda nädalas) minutit jõusaali treeningut.
  • Sinu isiklik personaaltreener.
  • Tasuta konsultatsioon tervisliku toitumise kohta.


EMS TREENINGU EELISED JÕUSAALI TREENINGU EES

TRENNITUJU PUUDUMISEL SAAD IKKAGI MAKSIMAALSE KOORMUSE
SÄÄSTAD AEGA
SÄÄSTAD RAHA
LIHTSAD HARJUTUSED
KIIREM TULEMUS
KÕIGELE LISAKS RAVIB TREENING SELJA- JA LIHASEVALUSID

Infot treeningute alguse ja hinnaüllatuste kohta saad jälgides meie Facebooki lehte.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>